Jo aika päiviä sitten Eikku haastoi minut kertomaan seuraavanlaisia juttuja itsestäni

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt

 

Konekirjoittaja

Mielisairaanhoitaja

Osastosihteeri

Laborantti

 

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella

 

Strömsö

Muodin huipulla

Kova laki

Prisma

 

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla

 

Arganil

Lontoo

Pietari

Eckerö

 

Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin

 

Sähköpostin tarkistus

Iltasanomat

Blogilista

Google

 

 

Neljä lemppariruokaani ovat

 

Uudet perunat ja kananmunakastike

Fetasalaatti

Sienikastike

Jauhelihakeitto

 

Neljä paikkaa, jossa olisin mieluummin nyt

juuri nyt olen siellä missä olen mieluiten, kotona

mutta melkein yhtä mieluusti olisin

 

Kesämökillä järven rannalla

Museoissa (rakastan museoita)

Portugalissa

Hiljaisuudessa

 

Tämä meemi on jo tosi monessa blogissa joten en jatka. Kiva juttu on, voit vapaasti napata mukaasi.

 

Antoipa Eikku minulle tunnustuksenkin. Nöyrä kiitos, hänkin on minun suosikeissani.

1245356338_img-d41d8cd98f00b204e9800998e