edittiä lopussa
Minnan värivaihdossa oli vuorossa omat lempivärit. Minulla ei varsinaisesti ole lempivärejä, mutta valitsin vihreän ja sinisen. Ja voi miten runsaan kirjeen sain. Askikin oli täynnä pienen pieniä söpösiä tarroja. Ja vihreä atc oli raikas tuulahdus keväästä. Kiitos Neljän kotiäidille. Kaikki ihanuudet eivät olleet mahtua kuvaan. Tästä lähetyksestä tuli niin keväinen olo vaikka juuri nyt tulee taivaan täydeltä lunta-räntää.

1373156.jpg

Minä lähetin oman postini Paukulle Käsillä-blogiin. Hänen lempivärinsä olivat violetti ja ruskea. Askissa käytin jälleen keinonahkaa, olen nyt vaan niin jumiutunut sen käyttöön.

1373154.jpg

1373153.jpg

Pitää lisätä vielä tänään postissa tulleet vaihdot.

Nina "Oopon höpinöistä" järjesti Pääsiäisen yllätysvaihdon. Parikseni sain suloisen Linnean. Minun oli vaikea keksiä mitä lähettäisin toisin kuin Linnealla. Katsokaapa kuinka ihanan ja monipuolisen ja suuren lähetyksen sain.
1374487.jpg
Minä laitoin hänelle huomattavasti vaatimattomamman. Lahjaosiona on pieni ristipistotyö-paketti ja CD-korttiainekset kahteen korttiin. Lisäksi vaihtoon tuli laittaa kymmenen keväistä askartelutavaraa.
1374491.jpg

Ja vielä. Toverini Maaliskuu laittoi kolmannen lähetyksen. Ja kyl oon onnellinen. Nyt minäkin sain sellaisen decopohjan mitä olen ihaillut tehdessäni toisille sivuja. On varmaan kohta kehiteltävä oma deco. Ja nuo kukkatarrat, wau. Kiitos Kikka.

1374503.jpg
ja on muuten tosi hieno kortti, en ole missään ennen nähnytkään noita 3D-kuvia.

Itse laitoin kolmantena lähetyksenä tämänsisältöisen.
1374506.jpg