Ja kyllä muistikin, aivan urakalla. Muutama lahja nousi kuitenkin yli muiden, siis kaikki lahjat olivat kyllä juuri minua ajatellen hankittu ja mieluisia mutta nämä olivat ylivetoja. Katsokaapas

1157051.jpg

Siis, violetti työkalusarja, hei haloo, violetti. Olen kyllä nähnyt vaaleanpunaisia mutta että just mun violetti. Ja sitten korttikirja, jota olen jo moneen kertaan "hiplaillut" netissä ja kirjakaupassa, enkä ole raaskinut ostaa. Samassa paketissa oli tuo ihana kissa"rätti" (tosin ei tätä voi käyttää, ei pysty kissan naamaa kaatuneeseen mehulätäkköön pyyhkimään)  ja upeissa syksyn väreissä hehkuvaa villalankaa. Eikä ihan mitä lankaa tahansa vaan korvamerkittyä Revontulihuiviin. Siihen upeuteen, jota blogeissa ihailen mutten ole uskaltautunut itse tekemään. Viimoiseksi muttei vähäisemmäksi itse tehty yökkäri/olomekko. Ihanan pehmoinen ja tarpeeksi iso, ei kierrä eikä hierrä. Kaiken ihanuuden alla on joulupukin tuoma pehmoinen fleece-kääriytymishuopa.

On meillä pesukonekin pyörinyt, pyykinpesusta, kun ei saa taukoa joulunakaan. Koneesta putkahti kummipojalle huopatossut. Kahteen kertaan jouduin nuo Pirtin kehräämön hahtuvaiset pyörittämään ennenkuin olin tyytyväinen.

1157073.jpg