Voi, että minua jänskättää. SAY:lta tuli postia, jo nyt. Suloisia leimakuvia kuoren täydeltä. Voi, että osasit yllättää. Kiitos "myhäilee maireana".


torstai, 31. heinäkuu 2008

Nelikymppisen toteutuneita ja toteutumattomia käsitöitä, askarteluja ja nukkekotihaaveita
nirunarun_nyorit(miukumauku)suomi24.fi
Kommentit