Minä oon otettu. Villavaaran Esikko ojensi minulle tälläisen,
"Jaa palkinto eteenpäin 10 henkilölle, joiden blogit tuovat sinulle hyvää mieltä ja inspiraatiota ja tekevät elosi blogistaniassa onnelliseksi. Ilmoita palkinnosta heille kommentilla, jotta he voivat jakaa sitä eteenpäin. Varaudu siihen, että voit saada palkinnon useita kertoja."

1205633.jpg  Blogimaailman päivän pelastajia, ja vain kymmenelle.  Meni vaikeaksi, suosikeissani lienee satakunta joita useinpia käy katsomassa päivitysten  mukaan,  ja sitten on vielä niitä joita ei blogilistalla ole.  Jos tämä huomionosoitus olisi tullut muualta kuin Villavaarasta, olisi Esikko ollut ensimmäisenä listalla ja aivan samasta syystä kuin miksi minä häneltä huomionosoituksen sain. Vaikeaa, niin vaikeaa, mutta seuraavat blogit tulivat ensimmäisenä mieleen (niin ja sata muuta) :

Minimamma Minimamman elämän helminauhaa ja  Kuurankukan Esteri
-elämänmyönteisiä ja aktiivisia blogeja

Kasil's ja Olen salaisessa puutarhassa Violet
- kaunista niin kaunista

Pelagia Keskiäkäisen tunnustuksia ja Karamelli Kissoja, kukkia ja käsitöitä
-mukavaa luettavaa, sujuvaa tekstiä

Maria Väinölän nukkekoti
-tänne menen aina kun kaipaan ideoita, ja siellä on kertakaikkisen taidokasta mineilyä

Palaga Palagan puikkoilusta
-Tässä blogissa henkii kohteliaisuus, kannustus ja rakkaus elämään

Tiina Tiinan tuunauksista
- teki minut juuri tänään iloiseksi alkamalla emännöimään SNY08

Ixu Langanpäitä-blogista
- hänelle haluaisin antaa tuplamaininnan, tunnen niin suurta "sielunveljeyttä"

Ja huomenna sitten takaisin kädentöiden pariin.