Skykseni paljastui tämän upean paketin myötä Katilein. Kiitos Skyni. Katilein blogi on mukavan monipuolinen ja onkin kuulunut lukulistalleni jo jonkun aikaa, mutta en olisi osanut arvata. En kyllä salapoliisin työtä harrastanutkaan, minusta on mukava säilyttää jännitys viimeiselle sivulle saakka.
2159549.jpg
Kauniin kortin alla oli niin kauniisti paketoitu kirjalahja, etten ollut raaskia avata sitä. Nyt kuitenkin olen lukenut jännittävän Syysuhrin ja en sitten malttanut odottaa jouluaattoon. Kirjalahjana tuli Pääkallovaras. Takakannen tekstin mukaan lisää lukujännitystä on tiedossa. Tämä skyn paljastuspaketti sisälsi kyllä kaikkea mahdollista. Joulukuusenkoristeista on mainittava ihan erikseen. Katsoin nimittäin juuri vähän aikaa sitten samaisia enkä ostanut, se jäi sitten harmittamaan. Nyt minulla on nämä kauniit kävynmalliset, mikä lie etiäinen sitten ollut :).

Minä taasen olin skynä Ixulle, hänellehän olin snynäkin kevään kierroksella. Siinä olikin haastetta kerrakseen etten heti ensi metreillä paljastuisi. Melkein näin oli käynytkin, vaikka yritin ei niin minun näköisiä paketteja laittaakin. Hyvin pelkistetyllä linjalla kuljin. Suuri houkutus oli laittaa käsitöihin liittyvää mukaan mutta viimeistään se olisi paljastanut minut. Tässä kuvat laittamistani lähetysjärjestyksessä.


Joni Skiftesvikin kirja, kirje, kirjanmerkki ja Mariannea.
2159561.jpg

Dekkari, kirjainmuki, kirjanmerkki ja suklaata
2159564.jpg

Jännitystä kirjan ja kauhua dvd:n muodossa, suklaata ja huopaenkeli
2159566.jpg

Ennen varsinaista skykierroksen alkua laitoin jo kirjamaisen kortin.

2159574.jpg