Tänään oli se päivä kuukaudesta, jolloin SNYn paketti tuli. Tiedättehän niitä pilakuvien yllätyslaatikoita, jossa pienestä laatikosta pompahtaa valtavan iso juttu. Vähän silleen kävi minulle tänään. Tiukka paketti, josta jouduin helistelemään tavarat ulos, ja niitä riitti ja riitti ja riitti.
Ensimmäisenä singahti ulos lehti ja kortti (lankatekniikka?), sekä tosi hieno avaimenperä, tilkkutyö.
1508093.jpg

Sitten vappukivaa ja -hyvää. Tai niin minä vielä kuvatessa luulin ja nyt kuuntelen pilli-imun ääntä ja ilmapalloleikkejä. Serpentiinit kenties säilyvät vappuun.
1508106.jpg

Ja sitten alkoi tippumaan aarteita. Ihanat kerrosmerkit, ihanan väriset palmikkopuikot, kahdenlaisia puikkopidikkeita, on muuten vinkeän mallisia ja huippusuuret hakaneulat silmukoille tai huivinsoljeksi ajattelin ainakin toisen laittaa

1508121.jpg

Siinä sitten aloin lehteä selailemaan (läytyi muuten toteutettavia malleja) niin välistä putkahti vielä sormikaspuikot. Bambut! Nyt minulla ei ole ainuttakaan tekosyytä olla tekemättä sormikkaita. Näillä muuten sujuu paremmin pienen käden lapasetkin.
1508171.jpg


Voitasko me mun Sny jatkaa tätä juttua vaiks vuoden loppuun tai jotain? Minua lämmittää suunnattomasti se kuinka snyni on nähnyt vaivaa ja aikaa jokaiseen pakettiin. Minulla on sellainen euforinen tunne ollut joka lähetyksen jälkeen, kun olen vain hiplanut tavaroita ja ihmetellyt kuinka hyvin hän tuntee vastaanottajansa. Jokainen paketti on ollut napakymppi. Snyni antoi ekan vihjeen paljastukseen, olemme blogituttuja, mutta haluan pitää salaisuuden loppuun asti, enkä aloita salapoliisityötä. Toivon vain, että minun snytettäväni on ollut puoliksikaan niin iloinen lähetyksistä kuin minä, sillä silloin olisin minäkin onnistunut olemaan hyvä sny .