Eilen posti toi minulle Vuoden kulku-blogin arvonnasta voittamani ihanuudet. Katsokaa kuinka ihania sydämiä ja kuvitelkaa, että suklaapapereissa on vielä täytettä. Tuo huopa-heijastin on huikea livenä, olen siitä jo kehujakin saanut. Heijastin kun tuli heti käyttöön. Ja eikö vain olekin jotain Tildamaista tuossa pitsillä koristellussa sydämessä. Tilda-kuume pyrkii kovasti tartuttamaan minutkin.

Ja ei se minun hemmoteltavana olo tähän lopu. Voitin myös Muori menninkäisen arkea-blogissa. Se iiiisooo kirjekuori saapui tänään. Siinähän oli jos jonkinlaista askarteluun, naminälkään, jouluiloa, kirjontaan ja wau, jos oikein tulkitsin saksan kielistä tekstiä, niin sellaista "joustinlankaa" esim. resoreita neulottaessa. Ihan uus juttu minulle.

Minä olen niin otettu. Kiitos vielä kerran. Ja tässä kuvaa tarkemmin katseltavaksi.

1109780.jpg