SNY:n paljastuspaketti tuli ylimääräiseltä Suomi-kierrokseltaan tänään. Hyvää kannattaa odottaa, piti täydellisesti paikkaansa. Aivan liikutuksen kyyneleet kihosivat silmiini, kun aukaisin paketin, hyvin kauniin sellaisen ja kätevän (salkkumallinen). Olo on kuin tällä leimakuvapojalla, joka snyn paketista putkahti ensimmäisenä esille.

1593148.jpg
Minä en oikeasti tiedä mistä alan purkamaan tämän lähetyksen sisältöä, vaikka langoista;
1593150.jpg
Herkullisen väristä Santorinia, tiedän jo mitä näistä tulee.

1593154.jpg
Baby-bamboota, ihanaa lankaa, pikkutyttöselleni jotain, Nena, taidan käyttää yhden ajatukseni toteuttamiseen, muhii vielä mielessä. Ja valkoinen Perle, laitoin mustaa vastaavaa oman snytettäväni kassin reunaan ja mielestäni ainakin siinä toimi hyvin. Mustasta olen tehnyt myös kukan vailla käyttötarkoitusta. Taidan jotain kehitellä siitä tämän valkoisen kanssa. Ja eikö teidänkin mielestä jo näissä olisi ollut runsas lähetys. Mutta ei, minun snyni olikin laittanut paketin piripintaan. Lähetyksessä oli ajateltu myös aistejani.

1593167.jpg
Partyliten tuoksukynttilöitä (joita muuten nuuskuttelen tässä samalla) ja tosi hauska raparperisaippua.

1593172.jpg
Vaahtokarkkejakin oli, siis nimenomaan oli, on nimittäin koko perheen herkku. Ja ompelulankoja väreissä joita minulla eniten kuluu.
Parhaat palat sitten säästinkin viimeiseksi. Ihana Tilda-etana.

1593180.jpg

Ja aivan huippu, laukku, syötävän ihana laukku.

1593183.jpg

Siis katsokaa kuinka huolellista työtä.

1593184.jpg

Tällä hetkellä minun tuntemukset ovat liikutusta, ihmetystä ja kiitollisuutta täynnä. Koko SNY-kierros on ollut minulle upea kokemus, ja sanoja vain ei enää ole, millä kiittäisin

KIITOS