Minähän en mitään rokotuksia tarvitse kun en kerta flunssiin sairastu. Näin uhittelin kuukausi sitten. Nyt sitten onkin kuumetta 39 ja muutenkin olo sen mukainen, oireet täsmäävät nasunuhaan. Jonkin verran havannointikykyä kuitenkin on jäljellä sillä jo eilen tullut pakettikortti kummitteli sen verran suureen ääneen, että oli pakko lahjoa poikanen postiin. Minun ihanainen sny, hän jolla on pettämätön värisilmä, laittoi paljastuspaketin. Ystäväni oli Mustalanka. Minun onnekseni Puro huopui enemmän kuin odotit sillä lapaset ovat käsiini sopivat ja kaikin puolin ihanat. Ja vähänkö tykkään resoreista. Tällä kertaa snyn lähettämä lanka on tuttua, harvemmin vain olen raaskinut ostaa. Toivottavasti karkeista jää itsellekin muutama, poikanen halusi hakupalkat heti just nyt. Minulla on pää niin tukossa, että ei maistu eikä tuoksu mikään. Snyn käsinkirjoitetut kirjeet ovat ilahduttaneet suuresti, niistä tulee niin mukavan henkilökohtainen olo vaikkei blogimaailman ulkopuolella tuntisikaan. Olen kovasti pitänyt tästäkin sny-kierroksesta, olen saannut niin mukavia paketteja, kiitos sinulle Mustalanka.

 

1261134689_img-d41d8cd98f00b204e9800998e