Tässäpä minun versioni Novitan siililapasista. Fiinit siilit järjettömän typerällä peukaloratkaisulla. Teen uudet, mutta nämäkin kelpasivat :), on mulla kohteliaita tyttöjä, hyvin oon kasvattanutSilmänisku.



Twinflower ja Marylean haastoivat minut jo aikaa sitten seuraavanlaisella meemillä.


Säännöt/Rules:

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.



Satunnaista triviaa minusta:
1. Olen horoskoopiltani härkä, ja kiinalaisessa lohikäärme, puusellainen
2. Olen kova suunnittelemaan mutta toteutus ontuu pitkään
3. Minulla on ruskeat silmät
4. Ihmisessä kiinnitän ensimmäiseksi huomiota ääneen ja puhetapaan, äänimaailma on minulle erityisen tärkeä ja eritoten hiljaisuus
5. Rakastan järjestystä ja siisteyttä mutta olen aivan onneton järjestyksenpitäjä enkä oikein pidä siivoamisestakaan, inhottava yhtälö, toisaalta olen jo oppimut elämään epäjärjestyksen keskellä sen kummemmin siitä völittämättä
6. Harva päihittää minut Trivial Pursuitissa mutta Monopolissa olen takuuvarma häviäjä


Tämäkin meemi on kiertänyt blogimaailmaa sen verran kauan, etten ihan vaan laiskuuttani lähde etsimään blogeja joissa tämä meemi ei vielä olisi. Jos sinulla ei tätä vielä ole, ole ystävällinen ja vie mennessäsi, tulen kyllä kurkkimaan mielenkiinnosta blogilaisia kohtaan. Tälläiset henkilökohtaiset paljastukset tuovat mielestäni bloginkirjoittajaa todellisemmaksi, eläväksi ihmiseksi.