Pyysin kirjaimen Esikolta. Sain L-kirjaimen. Tässä siis 10 minulle merkityksellistä ällää.

2047121.jpg

Lapset - ilman heitä minä en olisi minä
Laulutaito- oikeastaan ainoa asia mistä olen kateellinen, minä en osaa
Laborantti- koulutukseni, josta olen suunnattoman ylpeä, vaikka hoitoalalla tällä hetkellä työskentelenkin
Lokero- rakastan laatikoita ja lokeroita, minusta on ihanaa kun tavarat ovat värien tmv mukaisesti laatikoissa tai lokeroissa
Laiva- Estonian upottua olen kärsinyt suunnattomasta laivapelosta, enkä sen jälkeen ole uskaltaunut minkäänlaisille risteilyille
Luku- matematiikka on intohimoni
Luonnontieteet- kuten myös kemia, fysiikka ja biologia (ja historia)
Lauri- ihana, ihana kummipoikani
Laavu- makkaranpaisto metsässä sieniretken jälkeen, nautinto
Lahja- erityistä iloa minulle tuottaa, jos onnistun antamaan lahjan joka on saajalleen mieluinen, on niitä tosi kiva saadakin :)

Haluatko sinä kirjaimen, pyydä kommenteissa
ja annan sen sinulle blogisi kommentteihin.