Olen saanut useamman sähköpostin, jossa kerrotaan, ettei sivuani voi "rullata" alaspäin. Nyt toivon, että sivupohjan vaihto auttaa asiaan. Nyt käytössä vuodatuksen perussivu. Kovasti tykkäsin lumisesta polkupyörästä mutta, jos se ei kaikilla kävijöillä näy niin se on huono juttu se. Toivonkin kaikki ihanat joilta sain meiliä, kertoisivat auttoiko sivupohjan vaihto ongelmaan.

Julia! Osoite tuli ja palkintopakettisi lähtee huomenissa.

Paukku osallistui vähän myöhässä, olin jo kerenyt arpoa. Tästä murheellisena haluan muistaa sinua pienen pienellä lohdutuspalkinnolla.

Olen minä tehnyt käsitöitäkin. Uusimmasta Modasta otin kaavat ja valmistin ominpäin. Ei sattunut olemaan varastoissa huopaa (karmea katastrofi, jonka korjaan heti) tein vauvantossut fleecestä. Nirunaruina vanhasta anorakista nyöriä ja napit jostain talteenotetusta. Mitäänhän ei voi heittää pois, voi vaikka joskus tarvita nimimerkillä "on minulla kassillinen wc-paperirulliakin"

1060718.jpg